Kirami FinVision® Annex -konsepti muuttaa pihan keitaaksi

Kirami                 Tiedote  31.5.2022

Sauna, lounge, pukukoppi ja terassit muodostavat täydellisen yhdistelmän piha-alueelle

Maailman suurin paljuvalmistaja, sastamalalainen Kirami, on kehittänyt uuden Kirami FinVision® Annex -konseptin, joka on pihasuunnittelijan unelma. Annex-konseptiin kuuluvat Kirami FinVision® Nordic misty -sarjan sauna, lounge, terassi ja pukukoppi. Konseptiin on myös tulossa uusia tuotteita. Saumattomasti yhteensopivilla moduuleilla jokainen voi rakentaa juuri käytettävissä olevaan tilaan ja omiin mieltymyksiinsä sopivan ulkokeitaan. Terassin yhteyteen voi myös sijoittaa kokonaisuuteen sopivan paljun ja grillin, jolloin pihaparatiisi on täydellinen.

Kirami FinVision® Annex -konsepti luo entistä paremmat mahdollisuudet rentoon yhdessäoloon ja viihtymiseen. Nordic misty -moduuleita voi hankkia useita kerrallaan tai rakentaa haluamansa Annex-kokonaisuuden vähitellen.

– Kirami FinVision® Annex -moduuleilla voi luoda pihalle juuri oman näköisensä sauna- ja ajanviettoalueen. Osilla voi jopa vähän leikitellä, sillä niitä voi helposti yhdistellä toisiinsa tai käyttää irrallisina elementteinä kuin legopalikoita, sanoo Kiramin myyntipäällikkö Kalle Pakkala.

Annex-konseptiin kuuluva Kirami FinVision® -lounge Nordic misty luo puitteet rentoon yhdessäoloon ja viihtymiseen, ja siinä on mahdollista myös yöpyä. Saunan ja loungen lisäksi myös pukukopin ja terassin moduulit sopivat saumattomasti yhteen. Järjestyksen voi miettiä oman tarpeen mukaan, ja esimerkiksi saunan ja pukuhuoneen jatkeeksi voi valita sopivan määrän terassimoduuleita. Katollinen terassi toimii mukavana vilvoittelutilana. Terassin voi hankkia myös omana moduulinaan vaikkapa suojaiseksi auringonottopaikaksi tai kesäkeittiöksi.

– Suomalainen saunakulttuuri on paljon enemmän kuin saunan rentouttavasta lämmöstä nauttimista. Saunomiseen kuuluu myös vilvoittelua, yhdessäoloa ja tunnelmasta nauttimista ennen löylyjä ja niiden jälkeen. Tätä haluamme esitellä myös Suomen ulkopuolella, ja vientimarkkinat ovat meille tärkeä kohde saunojen ja koko konseptin myynnissä.

Tyylikäs ja yhtenäinen kokonaisuus

Kirami FinVision® Annex -moduulit on suunniteltu ulkoasultaan yhteneväisiksi, jotta kokonaisuus säilyy tyylikkäänä. Saunan, pukukopin, loungen ja terassin ulkoverhoilu on mustaa kuusipaneelia, joten ne sopivat täydellisesti yhteen ja luovat yhtenäisen kokonaisuuden. Näin jokainen voi täydentää omaa visiotaan myös jälkikäteen tyylistään tinkimättä.

Myös sisätiloissa on kiinnitetty huomiota yhtenäiseen ulkoasuun. Kaikkien moduulien sisätilat on verhoiltu tummalla, lämpökäsitellyllä lehtipuulla. Loungen ja pukukopin lasi- ja ikkunaosat ovat karkaistua lasia. Loungen ja terassin valaistus on toteutettu LED-valoilla. Pukukoppi on mahdollista sisustaa penkin ja naulakon avulla, ja naulakon voi vielä somistaa LED-valaistuksella.

Osien hankinta ja käyttöönotto on tehty asiakkaalle helpoksi: moduulit nostetaan vierekkäin ja kiinnitetään toisiinsa. Pihamaalle tarvitaan vain vakaa perustus, esimerkiksi sorapeti tai betonilaatta.

Saunassa kolme lämmitysmuotoa, uutuutena infrapunalämmitin

Kirami FinVision® Nordic mistyssä on vakiovarusteena sähkökiukaan ja höyrystimen yhdistelmä. Uutena lisävarusteena ja lämmitysmuotona saunan takaseinälle on mahdollisuus asentaa infrapunalämmittimet. Kaikkia kolmea lämmitysmuotoa eli infrapunaa, sähköä ja höyryä voi käyttää yhdessä tai erikseen.

– Lisäsimme Nordic mistyyn höyrystinominaisuuden aikoinaan asiakkaiden pyynnöstä, ja myös toive infrapunasaunasta on tullut asiakkailta. Infrapunalämmitys tekee saunakokemuksesta entistä monipuolisemman, kun perinteisen löylysaunan ja höyryhuoneen lisäksi voi nauttia infrapunan lämmöstä, kertoo Kalle Pakkala.

Tutustu Kirami FinVision® Annex -konseptin tuotteisiin:

Kalle Pakkala, myyntipäällikkö, Kirami Oy, p. 050 535 5623, kalle.pakkala@kirami.fi

Kuvat ja kuvatekstit:

• 1-3: Saumattomasti yhteensopivilla Kirami FinVision® Annex -moduuleilla voi pihalle rakentaa omiin mieltymyksiin sopivan ulkokeitaan saunoineen.
  • 4-6: Kirami FinVision® -lounge Nordic misty luo puitteet rentoon yhdessäoloon, viihtymiseen ja jopa yöpymiseen.
  • 7: Kirami FinVision® Annex -moduulien valaistus on toteutettu LED-valoilla.
  • 8: Kirami FinVision® -sauna Nordic mistyssä on vakiovarusteena sähkökiukaan ja höyrystimen yhdistelmä.
  • 9: Kirami FinVision® -sauna Nordic mistyn uusi lisävaruste ovat saunan takaseinälle asennettavat infrapunalämmittimet.
  • 10: Saunan, loungen, pukukopin ja terassin moduulit sopivat saumattomasti yhteen. Myös sisätilojen ulkoasu on yhtenäinen.

Kirami Oy on vuonna 2001 perustettu perheyritys, joka on 28.5.2021 alkaen myös osa Harvia-konsernia. Kirami on maailman suurin paljuvalmistaja, joka tunnetaan korkealaatuisista kylpytynnyreistä ja -altaista. Kylpytynnyrien lisäksi myös yrityksen valmistamat Kirami FinVision® -saunat ovat saavuttaneet suuren suosion. Outstanding by Kirami -tuoteperheeseen kuuluu grillejä, ulkotulia ja pihasisustustuotteita. Yrityksen palveluksessa on sesongista riippuen 30–90 henkilöä. www.kirami.fi